راهکار جامع رشد سازمانی


: 277

اگر شما هم جزو مدیران جسوری هستید که باور دارید امروزه با وجود غولهای بزرگ اقتصادی، دیگر بهینه سازی و توسعه از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده، احتمالا راهکار پنج مرحله ای شرکت امیدجوانان ، بعنوان شرکتی پیشرو در توسعه پایدار سازمانی که سالها در این زمینه فعالیت داشته راهکار حرفه ای و مناسبی خواهد بود.

یک داستان تکراری 

 

یکی از مراحل جذاب و تاثیرگذاری که بیشتر سازمانهای بررگ در مسیر رشد خود در همه جای دنیا تجربه می‌کنند، مراحل گذر از جایگاه فعلی، به جایگاه والاتر در بازار است. مرحله ای که باید بپذیریم بخشی از فرآیندها، مدلهای درآمدی و مدیریتی قدیمی دیگر کارایی نداشته و نیاز به بهینه سازی و ارتقاء دارند.

اکثر سازمانها زمانی که به سختی توانستند مراحل ابتدایی رشد را طی کنند با بحران‌های جدید و متفاوت بیشتری مواجه می‌شوند. دچار رکود شده، فروش‌ها کم، انگیزه کارکنان کاهش یافته و رقبای بزرگ یا تازه نفس با سرعت بیشتری در حال پیشرفت هستند.

در این مرحله سازمان نیاز به یک بازنگری جدی با هدف رشد و توسعه دارد و اولین گام در این مسیر، باز بینی و بروز رسانی اهداف، استراتژی‌ها، سیستم‌های مالی، زیرساختهای حقوقی، تفکرات حاکم و فرآیندهای سازمان است چرا که بسیاری از پارامترهای قدیمی در شرایط فعلی یا در آینده نزدیک دیگر پاسخگوی نیاز سازمان نیستند و مرحله بعد، سرمایه‌گذاری بر روی آموزش و بروزرسانی اطلاعات و مهارتهای کارکنان بر اساس فرهنگ سازمانی جدید شرکت، بصورت موثر و اصولی است.

با اعمال اصولی این تغییرات، سازمان قطعا جان تازه‌ای خواهد گرفت. فروش‌ها بهبود و رضایت مشتریان افزایش می‌یابد و رقبا دیگر نمیتوانند به سادگی از سازمان پیشی بگیرند. کارکنان به وضوح احساس می‌کنند در شرکتی کار می‌کنند که به آن‌ها اهمیت می‌دهد و برای پیشرفت‌شان سرمایه‌گذاری می‌کند و در نتیجه برای تحقق اهداف سازمان  ارزش بیشتری قائل شده و تلاش بیشتری خواهند کرد.

 

راهکار جامع رشد سازمانی شرکت امید جوانان 

 

 

اگر شما هم جزو مدیران جسوری هستید که باور دارید امروزه با وجود غولهای بزرگ اقتصادی، دیگر بهینه سازی، رشد و توسعه از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده، احتمالا راهکار پنج مرحله ای شرکت امید جوانان ، بعنوان شرکتی پیشرو در رشد و توسعه پایدار سازمانی که سالها در این زمینه فعالیت داشته راهکار حرفه ای و مناسبی خواهد بود.

شرکت امید جوانان در راهکار جامع رشد سازمانی خود، پنج حوزه اثر گذار در مسیر ثبات و توسعه سازمانها را شناسایی و در پنج گام زیر ساخت‌های استراتژیک، حقوقی، مالی ، برندینگ و فنی مهندسی را بصورت متمرکز و منسجم ایجاد، اصلاح و بروز رسانی کرده تا سازمان شاهد رشد و توسعه پایدار و اصولی باشد.

برای آگاهی بیشتر در مورد هریک از این پنج گام، میتوانید به لینک‌های ذیل مراجعه فرمایید یا با ما تماس بگیرید.

 

                         

 

توسعه اتفاقی نیست و بازار جایی برای آزمون و خطا ندارد !

طراحی، تامین مالی و اجرای مدل‌های نوین توسعه سازمانی، تخصص ماست

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.