مدل های نوین جذب سرمایه
طرحی برای رشد 5 تا 10 برابری سرمایه سرمایه گذاران و رفع چالش های پیش روی سرمایه پذیران

جذب سـرمایه با رشـد 5 تا 10 برابری 

و امکان دعوت به کار سـرمایه گذاران

در پروژه های مرتبط با تخصص آنها 

 

سازمان‌ها معمولا در مقاطعی از فعالیت خود به دلایل مختلف نیاز به جذب سرمایه پیدا می‌کنند و در این مرحله بصورت کاملا منطقی با چالش‌های بسیاری مواجه خواهند شد که یکی از مهمترین این چالش‌ها، هزینه زیاد جذب سرمایه و سود غیر منطقی مورد انتظار سرمایه‌ گذاری است که بخش زیادی از آن ناشی از وجود پیچیدگی‌ها و واسطه‌های مختلف در مسیر جذب سرمایه است.

در این راستا شرکت امید جوانان به پشتوانه بیش از 8300 میلیارد ریال سرمایه و با بهره‌گیری از تخصص، تجارب، توانمندی ها و طرح های پر بازده خود، برای اولین بار موفق به ارائه مدل های نوین سرمایه گذاری شده که در آن سرمایه گذاران به رشدی بین 5 تا برابر سرمایه خود طی 4 سال دست خواهد یافت که رشدی بسیار ارزنده و بیش از سطح تورم و سود بانکی یا سایر مدل های متعارف می باشد و سرمایه پذیر نیز با کمترین هزینه و چالش سرمایه مورد نیاز خود را از طریق شرکت امید جوانان تامین خواهد کرد.

 

جهت آشنایی بیشتر با مدل های نوین سرمایه گذاری شرکت امید جوانان اینجا کلیک کنید

 

شرکت امید جوانان در مدل های نوین سرمایه گذاری خود موفق شده هزینه سرمایه‌ گذاری را به صورت ملموسی برای سرمایه پذیر کاهش و همزمان سود سرمایه گذاری را افزایش دهد و این موفقیت، تحقق یک الگوی برد-برد در مسیر جذب سرمایه و سرمایه گذاری در ایران است.

بدیهی است اجرای این راهکار نیاز به تجربه و تخصص‌های خاصی در حوزه‌های استراتژیک، اقتصادی، حقوقی مالی و غیره داشته و صرفا توسط شرکت‌های متخصص همچون شرکت امید جوانان قابل انجام است، از اینرو شرکت امید جوانان، آمادگی دارد با هدف رفع چالش‌های موجود و پیاده سازی راهکارهای نوین جذب سرمایه، با مدل‌های مختلف با شما همکاری و در کنار شما باشد.

 

  • سرمایه گذاری 

از سوی دیگر موضوع سرمایه گذاری در شرایط امروزی به دانش و مهارتهایی نیاز دارد که از حوزه تخصص و تجارب بسیاری از سرمایه گذاران خارج بوده و نیاز به تیم‌های متخصص و با تجربه در هر بازار دارد. از اینرو شرکت امید جوانان بواسطه همکاری با متخصصان توانمند در بازارهای مختلف، این امکان را بوجود آورده که پروژه های سود ساز و پر بازده را در سطوح و بازارهای مختلف شناسایی و با شناخت و اشراف جامعی که از چالش ها، فرصت ها و مدل های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری بدست آورده، بهترین گزینه ها را با بهترین مدل ها انتخاب و در نتیجه رشد سرمایه و سود بسیار ارزنده ای را محقق می‌سازد. 

 

 طراحی و اجرای مدل‌های نوین جذب سرمایه و سرمایه گذاری تخصص ماست

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

 

 

 

 

 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.