سرمایه گذاری در بسته‌های کسب و کار شرکت امید جوانان

 

این بسته‌ها یکی از مدل‌های نوین سرمایه گذاری در شرکت امید جوانان بوده که با هدف تامین مالی شرکت ها، کسب و کارها و یا پروژه ها در سطوح مختلف ارائه گردیده است.

سرمایه جذب شده در این بسته ها با توجه به برنامه و اولویت های شرکت، صرف راه اندازی یا توسعه یک شرکت یا یک پروژه خاص با برنامه های مشخص استراتژیک، حقوقی، مالی و برندینگ می شود که ترجیحا در حوزه تخصص سرمایه گذار باشد تا بتوان در صورت امکان از تجارب و تخصص سرمایه گذاران هم در این راه بهره برد. 

در این حالت سرمایه گذار بعنوان شریک شرکت امید جوانان صاحب درصد مشخصی از سهام شرکت یا پروژه ای مشترک می شود که بواسطه برنامه های چهار گانه شرکت امید جوانان طی 4 سال به رشد و سود مشخصی خواهد رسید.

 

دو مورد از مهمترین مزایای این مدل

1- امکان دعوت به همکاری سرمایه گذار محترم

در مواردی که سرمایه گذار محترم تخصص یا توانمندی مشخصی در حوزه پروژه یا شرکت مشترک داشته باشند و در صورت صلاحدید و تمایل طرفین، امکان دعوت به همکاری در پروژه یا شرکت مشترک و کسب درآمدهای جدید نیز  وجود خواهد داشت.

2- امکان سرمایه گذاری بصورت غیر نقدی

در مواردی که سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری از طریق آورده غیر نقدی نظیر شرکت، ملک، پروژه، اراضی قابل اجرای طرح و غیره داشته باشد، پس از بررسی‌های لازم و در صورت حصول اطمینان از امکان ایجاد نرخ بازدهی مندرج در هر سطح، سرمایه‌ گذار میزان مشخصی از آورده خود را به شرکت امید جوانان واگذار و شرکت امید جوانان متعهد می‌شود طی چهار سال با اجرای برنامه‌های جامع خود در شرکت یا پروژه مورد نظر، نرخ بازدهی پیش بینی شده در هر سطح را محقق سازد. 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان ما همه روزه منتظر تماس شما هستند 

 

 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.