سرمایه گذاری در بسته‌های سهام شرکت امید جوانان

 

بسته های سهام شرکت امید جوانان یکی از مدل های نوین سرمایه گذاری این شرکت می باشد که به منظور مدیریت دقیق و حرفه‌ای منافع سرمایه گذاران ، طراحی و به اجرا رسیده.

در بیان سودآوری بسته های سهام شرکت امید جوانان همین بس که بر اساس آخرین مقایسه ای که در دی ماه سال 1402 انجام شد، افرادی که در سال 1394 مبلغ 45 میلیون تومان (به قیمت روز) در بسته سهام ممتاز ب این شرکت سرمایه گذاری کرده و از تقدم های بوجود آمده در زمانهای افزایش سرمایه شرکت استفاده نمودند، در دی ماه سال 1402 بالغ بر 7 میلیارد تومان سرمایه داشتند که معادل 15400 درصد نرخ بازدهی می باشد. 

بر این اساس رشد سرمایه سهامداران ممتاز الف و ب این شرکت بسیار بیشتر از سرمایه گذارنی بوده که با مبالغ مشابه در بازارهای ذیل سرمایه گذاری کرده بودند. این رشد عبارت بود از 

  •  5 برابر بیشتر از سکه بهار آزادی

  •  6 برابر بیشتر از طلا 

  •  8 برابر بیشتر از خودرو 

  •  12 برابر بیشتر دلار آمریکا ​

​جزئیات بیشتری از این مقایسه را می توانید در بخش مقایسه با سایر بازارها ملاحظه نمایید. 

 

نکته هائز اهمیت ادامه دار بودن این روند بر اساس برنامه های جاری شرکت در طی سالهای آینده خواهد بود و آنچه که اخیرا این بسته ها را ارزنده تر نیز کرده، تغییراتی است که در مدل های نوین سرمایه گذاری این شرکت روی قیمت گذاری این بسته ها اعمال شده. 

بر این اساس هر بسته سهام شرکت، دارای تعداد مشخصی سهم با قیمت پایه 3000 تومان می باشد که در طی سالیان گذشته حجم سرمایه گذاری تاثیری در قیمت واگذاری سهام نداشته در حالیکه در مدل های نوین سرمایه گذاری این شرکت، بمنظور ایجاد ارزندگی بیشتر، با افزایش سطح بسته و مبلغ سرمایه گذاری، قیمت هر سهم نیز کاهش یافته و شرکت سهام خود را با قیمت های به مراتب ارزنده تری تا سقف یک سوم قیمت واقعی به سرمایه گذاران محترم واگذار می کند. 

 

جزئیات کاملی از این بسته ها را می توانید در جدول ذیل ملاحظه نمایید. 

پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالب ذیل را مطالعه

و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

               

 

 

 

 

 

 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.