طراحی و اجرای پروژه های توسعه پایدار
هنر اصلی شرکت امید جوانان در واقع ایجاد انسجام و ارتباط بین بخش‌های مختلف پروژه از یک سو و همچنین ایجاد هماهنگی بین صاحبان ایده‌، سرمایه‌ گذاران و متخصصان از سوی دیگر شاهد یک رشد و هم افزایی چشمگیر باشیم.

مشارکت در مراحل مختلف پروژه‌های تولیدی، گردشگری، ورزشی و سلامت

 

همانگونه که در معرفی اهداف کلان فعالیت‌های شرکت امیدجوانان اشاره شد، طرح‌های کلان بومی که دستاوردها و رشدی پایدار داشته باشند، دستاوردهای ارزنده بسیاری دارند اما مهمترین مشکل در مسیر تحقق این دستاوردها، اجرای منسجم و حفظ یکپارچگی بین بخش‌های مختلف و اهداف کلان طرح است که متاسفانه به دلیل مشکلات و پیچیدگی‌های این مهم، مگا پروژه‌ای که دارای این ویژگی باشد وجود ندارد و پروژه‌های پراکنده‌ای هم که تعریف می‌شوند نه فقط دستاوردهای مورد نظر را محقق نکرده بلکه با مشکلات زیادی از جمله کاهش راندمان، مشکلات اجرا، دوباره کاری زیاد و غیره مواجه می‌شوند.

با این وجود رسالت اصلی شرکت امیدجوانان، ارائه، تامین مالی و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های کلان با بهره گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای ملی و بومی نظیر طرح صاحب الامر و طرح مجموعه شهرهای پایدار است که در راستای پیشرفت متوازن و پایدار کشور طراحی شده است.

هنر اصلی شرکت امید جوانان در واقع ایجاد انسجام و ارتباط بین بخش‌های مختلف پروژه از یک سو و همچنین ایجاد هماهنگی بین صاحبان ایده‌، سرمایه‌ گذاران و متخصصان از سوی دیگر شاهد یک رشد و هم افزایی چشمگیر باشیم.

در این راستا شرکت امید جوانان آمادگی دارد تا بر اساس الگوی ملی پیشرفت و بهره‌گیری از استعدادهای سرزمینی ایران بزرگ، پروژه‌های ارزنده‌ای با ارزش بین 500 میلیارد ریال تا 80 هزار میلیارد ریال را با مدل‌های مختلف مشارکت برای برای چهار گروه ذیل طراحی و با مدل های نوین سرمایه گذاری و جذب سرمایه خود تامین مالی و اجرا نماید.

 

گروه های هدف برای مشارکت

  • صاحبان ایده

  • صاحبان پروژه‌

  • صاحبان سرمایه

  • مالکان املاک مستعد تعریف پروژه

 

آشنایی بیشتر با مدل های نوین سرمایه گذاری شرکت امید جوانان 

 

طراحی، تامین مالی و مدیریت اجرای پروژه‌های پایدار بومی تخصص ماست

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

 

 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.