مدل‌ های نوین سرمایه گذاری شرکت امیدجوانان 

 

 

بسته‌های سهام شرکت امیدجوانان 

به منظور مدیریت دقیق و حرفه‌ای منافع سرمایه گذاران ، برای اولین بار در ایران شرکت امید جوانان بسته های متنوع سهام را در هفت سطح با تعداد و جزئیات مشخص تدوین نموده تا بتواند علاوه بر اینکه با توجه به حجم سرمایه گذاری، سهام شرکت را با قیمت های ارزنده تری عرضه و مزایا و فرصت‌های جذاب دیگری نیز متناسب با هر سطح برای سرمایه گذاری تعریف نماید تا پاسخی باشد حرفه ای و ارزنده به یک سرمایه گذارای حرفه ای و ارزشمند.

 

بسته‌های سرمایه گذاری شرکت امید جوانان

بسته‌های سرمایه گذاری شرکت امیدجوانان یکی از مدل‌های نوین همکاری و جذب سرمایه این مجموعه بوده که در آن سرمایه جذب شده با توجه به شرایط اقتصادی و صلاحدید شرکت صرف راه اندازی یک پروژه یا یک شرکت جدید با زیرساخت‌ها و برنامه های مشخص استراتژیک، حقوقی، مالی، برندینگ و فنی مهندسی شده و سرمایه گذار بعنوان شریک شرکت امید جوانان صاحب درصد مشخصی از سهام شرکت می‌شود. در این مدل ارزش پیش بینی شده سرمایه گذاری بر اساس دو عامل رشد سرمایه و رشد ارزش سهام شرکت مشترک در پایان سال چهارم می باشد. بدیهی است شرایط ادامه همکاری و شراکت در پایان سال چهارم بررسی و در صورت تمایل طرفین ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است در بسته های سرمایه گذاری، بر خلاف بسته های سهام و سبد های سرمایه گذاری، هیچ سهمی از شرکت امید جوانان واگذار نخواهد شد.

مزایا : 

1- امکان دعوت به همکاری سرمایه گذار محترم

در مواردی که سرمایه گذار محترم تخصص یا توانمندی مشخصی در حوزه پروژه یا شرکت مشترک داشته باشند و در صورت صلاحدید و تمایل طرفین، امکان دعوت به همکاری در پروژه یا شرکت مشترک و کسب درآمدهای جدید نیز  وجود خواهد داشت.

2- امکان سرمایه گذاری بصورت غیر نقدی

در مواردی که سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری از طریق آورده غیر نقدی نظیر شرکت، ملک، پروژه، اراضی قابل اجرای طرح و غیره داشته باشد، پس از بررسی‌های لازم و در صورت حصول اطمینان از امکان ایجاد نرخ بازدهی مندرج در هر سطح، سرمایه‌ گذار میزان مشخصی از آورده خود را به شرکت امید جوانان واگذار و شرکت امید جوانان متعهد می‌شود طی چهار سال با اجرای برنامه‌های جامع خود در شرکت یا پروژه مورد نظر، نرخ بازدهی پیش بینی شده در هر سطح را محقق سازد. 

 

سبدهای سرمایه گذاری شرکت امید جوانان

شرکت امید جوانان در ادامه مدل‌های نوین سرمایه گذاری خود، به منظور رشد چشمگیر نرخ بازدهی سرمایه گذاری، سبدهای سرمایه گذاری ارزنده‌ای را نیز طراحی کرده که ترکیبی است از بسته های سهام شرکت امید جوانان و بسته های سرمایه گذاری این شرکت تا علاوه تمام مزایای بسته‌های سرمایه گذاری این شرکت،  میزان مشخصی از سهام شرکت مادر یعنی شرکت امید جوانان نیز واگذار شده تا سرمایه گذار بصورت همزمان هم در پرژه یا شرکت مشترک ذینفع شده و هم در رشد و سود سایر پروژه ها و شرکت های تابعه و بدین ترتیب سرمایه گذاری بسیار ارزنده تری انجام داده و نرخ بادهی بسیار بالاتری دریافت نماید.

 

چرا باید سبد سرمایه گذاری تشکیل دهیم ؟

هدف اصلی از تشکیل سبد سرمایه گذاری، کاهش ریسک و افزایش بازدهی است. با سرمایه‌ گذاری در انواع مختلف سهام، سرمایه‌ گذار می‌تواند ریسک خود را کاهش و بازدهی خود را افزایش دهد چرا که این دارایی‌ها ممکن است در مقاطع مختلف و در نوسانات بازار، واکنش‌های متفاوتی نشان دهند از اینرو یکی از مهمترین اصول سرمایه گذاری حرفه‌ای را می‌توان تشکیل سبدی از سهام مختلف دانست که بتوانند بر بازدهی یکدیگر اثر متقابل و مثبت داشته باشند.

نکته حائز اهمیت در این میان این است که سرمایه گذاران حرفه‌ای همیشه به دنبال شرکت‌هایی در مراحل ابتدایی رشد خود هستند چرا که هنوز با پتانسیل رشد قابل توجهی که دارند، ارزش پیشنهادی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند اما در کنار آن حتما از شرکت‌های مادر که رشد تثبیت شده‌ای داشته و تاثیر مثبتی در نرخ بازدهی سبد سهام داشته باشند نیز غافل نمی شوند.

 

ما با تکیه بر توانمندیهای خود در حال تغییر روایت بازار هستیم

آیا شما هم میخواهید در این مسیر سهمی ارزنده داشته باشید ؟! 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.