آیا به دنبال راهی هستید که زمان و انرژی خود را به شکلی باشکوه‌تر صرف کنید؟

خوشبختانه راهی برای کسب درآمدی ماندگارتر از کارهای روزمره وجود دارد. فرهنگ اقتصادی ایران، با وجود تحولات چالش‌برانگیز، همچنان به عنوان یکی از پویاترین و پیچیده‌ترین اقتصادهای جهان شناخته می‌شود. اما، تورم به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع مالی، همیشه رویای رفاه اجتماعی را در ایران به چالش کشیده است.

از سوی دیگر، افزایش مداوم نرخ تورم در چند دهه گذشته باعث افت قابل توجه در ارزش پول نقد و قدرت خرید مردم شده است. این مسائل، ما را به یک سوال مهم و کلیدی هدایت می‌کنند: چگونه می‌توانیم بهترین راه را برای مدیریت و افزایش سرمایه خود پیدا کنیم؟

شاید پاسخ در داشتن منبع دوم درآمد از طریق سرمایه‌گذاری باشد. زیرا، این رویکرد نه تنها به امنیت مالی شما کمک می‌کند بلکه از ارزش دارایی‌های شما نیز به بهترین نحو مراقبت می‌کند. از اینرو سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ثروت و البته حفظ امنیت مالی، بخصوص در شرایط امروز، بسیار مهم است.

 

چرا شرکت امیدجوانان ؟ 

شرکت امیدجوانان در طول 9 سال گذشته این افتخار را دارد که با تحقق نرخ بازدهی بیش از 15000 درصدی، چندین برابر بیشتر از سایر بازارهای دارایی رایج مثل طلا، سکه و ارز برای سرمایه گذاران خود بازدهی ایجاد کند و در ادامه این مسیر تلاش دارد با هدایت سرمایه های خرد تا کلان از  بازارهای فوق به سمت چرخه های پویای اقتصادی و تامین مالی پروژه های اقتصادی در سطح کشور، نقش موثری در کاهش تورم،  رشد اقتصاد، ایجاد اشتغال پایدار و در نهایت افزایش قدرت خرید عموم جامعه ایفا نماید.

امروز مهمترین دستاورد این شرکت را در راستای موارد فوق و در پاسخ به اعتماد ارزشمند سرمایه گذاران، می توان در نمودارهای ذیل بخوبی مشاهده کرد .

 

 

 

 

این دستاوردها که حاصل دو عامل افزایش سرمایه های مستمر و افزایش قیمت مستمر سهام شرکت در طی 9 سال گذشته می باشد، تجارب و به دنبال آن اعتماد سازی ارزشمندی را برای سرمایه گذاری در این شرکت بدنبال داشته و ضامنی است برای اجرای طرح و برنامه های توسعه‌ای و زمینه ساز رشد ادامه دار این شرکت در سالهای آتی.

توضیح :

جهت آگاهی از روند افزایش سرمایه‌های شرکت اینجا کلیک کنید.

جهت آگاهی از روند افزایش قیمت‌های سهام شرکت اینجا کلیک کنید.

 

آیا بسته های سهام شرکت امیدجوانان را می شناسید ؟ 

در این راستا و به منظور مدیریت دقیق و حرفه‌ای منافع سرمایه گذاران ، برای اولین بار در ایران شرکت امیدجوانان بسته های متنوع سهام را در هفت سطح با تعداد و جزئیات مشخص تدوین نموده تا بتواند علاوه بر اینکه با توجه به حجم سرمایه گذاری، سهام شرکت را با قیمت های ارزنده تری به سرمایه گذاران خود عرضه نماید، مزایا و فرصت‌های جذاب دیگری نیز متناسب با هر سطح برای سرمایه گذاران گرامی تعریف نماید تا پاسخی باشد حرفه ای و ارزنده به اعتماد سرمایه گذارانی حرفه ای و ارزشمند.

 

سطح بندی و جزئیات بسته های سهام شرکت امیدجوانان : 

 

 

توضیح : جهت آشنایی با سهام ممتاز الف و ب اینجا کلیک کنید.

 

ما با تکیه بر توانایی‌های منحصر به فرد و تیم متخصص خود، در حال تغییر دادن روایت بازار و رشد و توسعه‌ مستمر هستیم

رشدی که دستاوردهای نه ساله ما در اوج شرایط رکود بازار سرمایه بخوبی موید آن بوده،

آیا می‌خواهید در ادامه این مسیر، شما هم سهمی ارزنده از موفقیت‌ها و دستاوردهای ما داشته باشید ؟

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      07137391496                 

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.