رشد مستمر قیمت سهم 

همانگونه که مستحضرید، رشد سرمایه سهامداران در هر شرکتی، به عوامل مختلی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

  • رشد میزان سهم
  • رشد قیمت سهم

در قسمت قبل به تفصیل نحوه رشد میزان سهام سهامداران در شرکت امیدجوانان که به واسطه افزایش سرمایه های متوالی شرکت از زمان تاسیس محقق شده بود، تشریح شد.

  • این شرکت از سال 1394 که شروع به عرضه سهام خود نمود، هر سهم ممتاز را به قیمت 30000 ریال عرضه نمود.
  • این قیمت با اتمام فاز صفر (مطالعات) مجموعه شهر ورزشی – گردشگری پانیذ در سال 97 با  بیش از 30% رشد به رقم 40000 ریال رسید.
  • در سال 1400 پس از پیشرفت موثر فاز یک این پروژه یعنی ایجاد زیر ساختهای قانونی لازم که با تاسیس یا انعقاد قراردادهای همکاری بعنوان شریک تجاری با بیش از 24 شرکت تخصصی در معاونت های 9 گانه مجموعه امیدجوانان شکل گرفت، قیمت سهام شرکت نیز افزایش 25% یافته و هر سهم ممتاز با قیمت 50000 ریال به بازار عرضه شد.
  • در سال 1402 نیز با وجود ادامه روند توسعه زیرساختارها و ساختارهای قانونی شرکت، بدلیل افزایش سرمایه 1000 % (100 برابری) شرکت که رقم سرمایه از 85 میلیارد ریال به 8330 میلیارد ریال رسید و رشد سرمایه چشمگیری را بدلیل ارائه سهام جایزه ، نصیب سهامداران خود نمود، طبق قوانین بازار سرمایه قیمت سهم متناسب با افزایش سرمایه، کاهش یافته و به رقم 20000 ریال رسید.

بدیهی است در این شرایط باز هم سهامداران محترم بدلیل افزایش موثر تعداد سهام خود که بعنوان سهام جایزه بصورت رایگان از شرکت دریافت نمودند، سود و رشد سرمایه بسیاری بدست آوردند.

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      07137391496                 

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.