معرفی معاونت فنی زیر بنایی هلدینگ امیدجوانان ( شرکت جهان تجارت کیمیای اندیشه )

شرکت جهان تجارت کیمیای اندیشه با حضور نیروهای متخصص و متعهد و مجربترین طراحان، معماران و مهندسین تاسیس شد. پس از شروع فعالیت در زمینه امور فنی و زیربنایی با تصمیم هیئت مدیره به جهت بهبود استراتژی رشد شرکت مسیر ایجاد ساختار مشترک با مجموعه امید جوانان انتخاب گردید و با استفاده از پتانسیلها و زیرساخت­هایی اصولی امیدجوانان با پشتکار و علاقه­ای وافر، شرکت در موقعیت معاونت فنی و زیربنایی مجموعه امیدجوانان قرارگرفت و به سرعت مسیر رشد را پیمود. از جمله افتخارات این معاونت حمایت از محیط زیست بوده بطوریکه در فعالیت­های آن رنگ و بوی طبیعت به وضوح حس می­شود. پیگیر استراتژی فعال انتخاب شده هیئت مدیره معاونت، هدایت و راهبری 3 شرکت در زیرمجموعه خود که عبارت است از شرکت کاوان صنعت سرو پایا فعال در حوزه ساخت و سازهای نوین ساختمانی، شرکت توسعه کشاورزی مشکان دشت فارس فعال در حوزه کشاورزی و زیر مجموعه­های آن، شرکت توسعه تکنولوژی امید جوانان شیراز فعال در حوزه IT و زیر ساخت تکنولوژی و بخش بین­الملل را تا کنون به پیش برده و به چارت سازمانی شرکت  افزوده شده­است؛ که هریک از این شرکت‌ها دارای سابقه فعالیت در زمینه­های تخصصی مربوطه می‌­باشند. این معاونت با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و آموزش‌ دیده و بهره‌برداری از تامین انواع ماشین‌ آلات و تجهیزات و همچنین بکارگیری تکنولوژی‌ها و شیوه های نوین توانسته است با تجمیع این توانایی‌ها و تجهیزات، امکان بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای کار گروهی را فراهم آورد و موفق به ارائه هرچه بهتر و کارآمدتر خدمات خود در حوزه‌های فوق الذکر شود و در راستای آرمان اصلی این معاونت، که ساختن شهرهایی پاک با تکیه بر توسعه پایدار است، گام­هایی راسخ و استوار بردارد.

 

مأموریت معاونت فنی زیر بنائی

  • این شرکت با هدف ارتقاء سطح تکنولوژی و دانش فنی و اجرایی و افزایش کیفیت اجرای پروژه­ها با رویکرد هم­افزایی و رضایتمندی کارفرمایان، در پروژه های فنی زیربنایی در داخل و خارج از کشور فعالیت نماید.
  • ساختن شهرهای پاک با رویکرد توسعه پایدار.
  • تلاش در راستای بالا بردن سود سهامداران، حفظ آرامش فکری، منافع مشتریان و صاحبین پروژه با طراحی، ساخت و اجرای پروژه‌ها با سطح کیفیت مطلوب و مصالح خاص.
  • ایجاد بستر مناسب برای مشارکت بیشتر نیروهای متخصص و متعهد در صحنه توسعه اقتصادی کشور.
  • حفظ، نگهداری و استفاده بهینه از منابع، امکانات و استعدادهای عمرانی و اقتصادی موجود.
  • ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه فنی زیربنایی و آبادانی کشور و کمک به سیاست‌های محرومیت­زدایی دولت با حفظ منافع سهامداران.
  • به کارگیری روش‌های نوین در امور اجرایی مربوط به طرح‌های فنی زیربنایی.
  • انجام پروژه­ها با بالاترين بازده و راندمان اقتصادی با به‌کارگيری حداکثر توان مجموعه .
  • ایجاد سودآوری‌های بلندمدت و پايدار پروژه ها با بالاترین سطح کیفیت و کاهش هزینه ها و زمان.
  • ایجاد ارزش افزوده حاصل از سرمايه‌گذاری با تکيه بر ايجاد زنجيرۀ ارزش.
  • پایبندی به ارزش های سازمانی و تلاش در جهت خرسند‌سازی و اعتماد سهامداران و همکاران.

چارت خدمات معاونت فنی  زیربنایی

 

 

 معرفی شرکت های زیر مجموعه معاونت فنی زیر بنایی :

  • شرکت کاوان صنعت سرو پایا :

 در حوزه ساخت و سازهای نوین ساختمانی فعالیت می­کند و دارای خط تولید بلوک سبک مدرن و ملات­های پودری است. این شرکت تلاش دارد با اتکا به متخصصین خبره در زمینه فعالیت­های ساختمانی و محاسبین و طراحان در زمینه سازه ، معماری و تاسیسات آینده ساخت و سازهای کشور را تا حد توان تحت تاثیر قرار دهد تا با هدف بزرگ ساختن شهر پاک که از اهداف شرکت معاونت بالادستی خود است هرچه بیشتر همسو شود.

  • شرکت توسعه کشاورزی مشکان دشت فارس :

با هدف خدمت صادقانه به بخش کشاورزی میهن، رشد و پیشرفت باغداری، کشاورزی، دامپروری، شیلات و آبزیان، طیور، حشرات مفید، صنایع تبدیلی، ادوات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده­های کشاورزی کشورمان و دستیابی به بازارهای جهانی تاسیس شد. این شرکت خیلی زود توانست با تکیه بر برنامه کسب و کار تعریف شده، نیروی انسای متخصص، متعهد و خلاق، سرمایه­گذاری هدفمند و با استفاده از سال­ها تجربه میدانی متخصصین در این کسب­ و­کار به شکل موفق ورود نماید.

  • شرکت توسعه تکنولوژی امید جوانان شیراز :

فعال در حوزه IT یکی از زیرمجموعه‌های معاونت فنی و زیربنایی هلدینگ امید جوانان می‌باشد که ضمن ایجاد ارتباط امن بین شعب و دسترسی آسان به اطلاعات در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت می‌باشد که شامل متخصصین حرفه‌ای و مجرب در حوزه‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه می­باشد و کلیه فعالیت‌های تیم  در راستای نیازمندی مشتریان خود برای یکپارچه‌سازی اطلاعات و سطح‌بندی دسترسی‌ها و امنیت اطلاعات شکل گرفته است.

 

 

مزایای همکاری با معاونت فنی زیر بنایی ( جهان تجارت کیمیای اندیشه )

  • موقعیت سنجی پروژه :

امکان سنجی و موقعیت سنجی ، ارزیابی و تجزیه تحلیل پتانسیل ­های بالقوه و بالفعل یک پروژه بر اساس تحقیقات و مطالعاتی پایه ­ریزی شده­ است که روند تصمیم­ گیری را پشتیبانی می­نماید . این مطالعات توسط تیمی متخصص و متبحر در دو سطح کلان و خرد صورت می­گیرد و این امکان را فراهم می­ آورد که تمام جوانب مثبت و منفی پروژه یا موقعیت سرمایه ­گذاری سنجیده شود . مطالعات امکان ­سنجی فرآیندی کنترل شده برای مشخص نمودن همزمان مشکلات و مزایای اجرای یک پروژه یا ورود به یک موقعیت سرمایه­ گذاری است و همراه با توصیف کامل شرایط و برآورد کامل عواید و هزینه ­ها صورت می­گیرد . این مطالعات در حکم گام نخست در فرآیند تصمیم­ گیری مالکین پروژه و سرمایه­ گذاران محسوب می­شود .

  • ارائه طرح و کاربری ­های پیشنهادی :

تیم متخصص ما با استفاده از سال ها تجربه طراحی ، نظارت و اجرا در پروژه­ های خرد و کلان در سطح بومی محلی ، منظقه ­ای ، کشوری و بین المللی پس از انجام موقعیت سنجی پروژه قادر به ارائه طرح ­ها و کاربری های مورد نیاز و منطبق بر بستر طرح و مطابق با سلیقه کارفرمای محترم می­باشد .

  • جانمائی طرح پیشنهادی :

پس از تاییدیه کارفرما و تعیین کاربری و طرح پیشنهادی تیم مهندسی مجموعه نسبت به ارائه جانمائی­ های مختلف منطبق بر بستر طرح تا رضایت کامل کارفرما اقدام می­نماید .

  • انجام صفر تا صد طراحی معماری ، طراحی سازه و تاسیسات :

تیم های تخصصی معماری ، سازه و ناسیسات در تعامل کامل با یکدیگر شروع به طراحی فاز 1 پروژه می­نمایند . این پروسه تا زمان جلب نظر کارفرمای محترم و طبق بندهای قرارداد منعقده ادامه خواهد یافت . طراح معمار در وحله اول نسبت به طراحی معماری با در نظر گرفتن سازه و تاسیسات مورد نیاز پروژه در تعامل با مهندسین سازه و تاسیسات اقدام می­نماید . پس از تاییدیه کارفرمای محترم و نهادهای ذیربط نقشه­ های مهر برجسته به سایر مهندسین تحویل داده می­شود . در مرحله بعد مهندس سازه محاسبات مورد نیاز پروژه را با استفاده از تجربه خود و همگام ­سازی با برنامه ­های روز دنیا انجام می­دهد و  نقشه­ های تایید شده را به تیم تاسیسات منتقل می­نماید . تیم تخصصی تاسیسات نقشه­ ها و تاییدیه­ های لازم را تکمیل و در اختیار بخش حقوقی قرار می­دهد . ( به پیوست این پروپزال رزومه تیم ­های تخصصی در اختیار کارفرمای محترم قرار می­گیرد ) .

  • انجام سه بعدی سازی پروژه و ارائه انیمیشن طرح :

بر حسب درخواست کارفرمای محترم و منطبق بر بندهای قرارداد متخصصین طراحی و معماری داخلی در این مرحله نسبت به طراحی سه بعدی پروژه و ارائه انیمیشن­ های مورد نیاز با قوی ترین و با کیفیت ترین موتورهای رندرینگ اقدام می­نمایند .

  • اخذ کلیه مجوزهای لازم از ارگان های ذیربط :

معاونت حقوقی هلدینگ امیدجوانان با استفاده از مجربترین وکلاء و کارگزاران نسبت به اخذ کلیه مجوزهای لازم از ارگان های ذیربط جهت تکمیل فرآیند طراحی و ورود به فاز اجرائی پروژه های مورد قرارداد معاونت فنی زیربنایی اقدام می­نماید .

  • ارائه استراتژی نحوه و میزان جذب سرمایه :

معاونت اقتصاد بازرگانی مجموعه در زمان ورود پروژه به فاز اجرائی به صلاح دید کارفرمای محترم و منطبق بر بندهای قرارداد نسبت به ارائه استراتژی­ های مختلف جهت جذب سرمایه مورد نیاز در راستای تکمیل قرارداد معاونت فنی زیربنائی اقدام می­نماید .

  • فاز اجرائی پروژه :

اجرای پروژه به صورت صفر تا صد ( کلید تحویل ) ، توسط تیم­ های نخصصی زیر مجموعه معاونت فنی زیربنایی در سه فاز سازه ، تاسیسات ، معماری داخلی . ( رزومه تیم متخصص به پیوست آورده شد ) .                                                                                                                                                                                                  

  • فاز نظارت پروژه :

نظارت کامل پروژه به صورت ناظر مقیم بر حسب تقاضای کارفرمای محترم مطابق با مفاد مندرج در قرارداد منعقده انجام می­شود .

  • انجام خدمات تعمیر و نگهداری :

بدیهی است در هنگام بهره ­برداری از پروژه و در اثر گذر زمان فاز اجرائی پروژه دچار فرسایش و نیازمند تعمیر و نگهداری می­باشد . لذا این مجموعه با داشتن تیم ­های متخصص و متبحر پشتیبانی قادر به پاسخگویی این نیاز کارفرمای محترم بر حسب مفاد مندرج در قرارداد منعقده می­باشد .

  • ثبت برند :

در بازه های زمانی مختلف انجام قرارداد و بر حسب نیاز کارفرمای محترم امکان ثبت برند توسط بخش حقوقی مجموعه فراهم می­باشد . در این مرحله کارفرما با بهره­ گیری از تیم متخصص حقوقی در کمترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه ­ها قادر به حفاظت و صیانت و در نتیجه مالکیت معنوی برند خود می­باشد .

  • مشاوره در خصوص تامین تجهیزات تخصصی پروژه :

مشاوره جهت خرید تجهیزات با شرکت ­های طرف قرارداد هلدینگ بر حسب صلاحدید کارفرما .

  • حسابرسی و امور مالیاتی پروژه :

معاونت مالی و حسابداری مجموعه در هر مرحله از اجرا یا بهره برداری پروژه بر حسب تقاضای کارفرمای محترم و منطبق بر مفاد قرارداد منعقده قادر به انجام امور حسابرسی و مالیاتی پروژه می­باشد .

 

 

 

شماره ثبت : 53813

شناسه ملی : 14009547237

سرمایه : 

رئیس هیئت مدیره : 

میزان مشارکت هلدینگ : 47 %

ایمیل : jahanteharat.ka@gmail.com

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک الف ، طبقه 1 ، واحد A24

تلفن :      07137391496                 

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

ارائه و اجرای مدل‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری

طراحی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کلان تـوسـعه پایدار

ارائه خدمات کلان استراتژیک، حقوقی، مالی، برندینگ و اقتصادی 

ارائه خدمات تخصصی توسعه ساختار و رشد سرمایه شرکت‌ها