مدل های نوین سرمایه گذاری در طرح های شرکت امید جوانان 

 

اگر شما هم به دنبال راهی برای رشد مطمئن سرمایه و ارزش دارایی های خود در بستری کاملا قانونی در داخل کشور هستید و انتظار رشدی بیش از سطح تورم و بالاتر از سود بانکی را دارید، احتمالا مدل های نوین سرمایه گذاری و رشد سرمایه شرکت امید جوانان، راهکار ایده آل و ارزشمند شما خواهد بود.

 

شرکت امید جوانان بعنوان یک شرکت کاملا قانونی که در قالب سهامی خاص با شماره ثبت 40960 به ثبت رسیده، با بیش از 8300 میلیارد ریال سرمایه ثبتی، بیش از 70 سهامدار حقیقی و حقوقی و بیش از 9 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه ارائه راهکارهای نوین رشد و توسعه پایدار سازمان ها و پروژه های مختلف، در ادامه راهکارهای نوین خود جهت تامین مالی طرح های اقتصادی، منحصربفرد و پر بازدهی نظیر طرح مجموعه شهرهای پایدار ایران ، بواسطه شناختی که در طی 9 سال فعالیت خود از نیازها و انتظارات سرمایه گذاران در سطوح مختلف بدست آورده، برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه مدل های نوین سرمایه گذاری در قالب تعداد محدودی بسته تخصصی سرمایه گذاری در دوره های 4 ساله به شرح ذیل نموده.

  • بسته‌های سهام 
  • بسته‌های کسب و کار
  • بسته‌های ترکیبی 

 

مهمترین مزایای این مدل‌ها

1- ایجاد تنوع : در نتیجه هر سرمایه گذار میتواند به راحتی با توجه به انتظارات، شرایط و مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه گذاری، بهترین مدل را انتخاب و از منافع آن بهره مند شود.

2- ارزندگی بیش از سود بانکی و سایر مدل های متعارف : با توجه به ارزندگی زیاد پروژه ها و طرح های هدف سرمایه گذاری، تمام مدل های ارائه شده سوری به مراتب بیش از سودهای بانکی و مدل های متعارف دارند.

 

1- بسته‌های سهام 

یکی از مدل های نوین سرمایه گذاری شرکت امید جوانان، بسته های سهام این شرکت می باشد که به منظور مدیریت دقیق و حرفه‌ای منافع سرمایه گذاران ، طراحی و به اجرا رسیده.

در این مدل هر بسته سهام شرکت، دارای تعداد مشخصی سهم با قیمت پایه 3000 تومان می باشد اما بمنظور ایجاد ارزندگی بیشتر، با افزایش سطح بسته، قیمت هر سهم نیز کاهش یافته و سرمایه گذار سهم را با قیمت ارزنده تری تا سقف یک سوم قیمت واقعی خریداری می کند که جزئیات آنها در جدول ذیل به آگاهی رسیده. 

لذا یکی از مهمترین ویژگی های این مدل های نوین سرمایه گذاری در شرکت امید جوانان اینست که بدلیل برنامه های جاری که منجر به افزایش سرمایه شرکت و رشد قیمت سهم در آینده ای نزدیک خواهد شد، سود و ارزندگی سرمایه گذاری با توجه به حجم سرمایه گذاری، افزایش خواهد یافت و این قطعا پاسخی است حرفه ای به هر سرمایه گذار حرفه ای. 

پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهام شرکت امید جوانان، مطالب ذیل را مطالعه و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

               

 

2- بسته‌های کسب و کار 

این بسته‌ها یکی از مدل‌های نوین سرمایه گذاری در شرکت امید جوانان بوده که با هدف تامین مالی شرکت ها، کسب و کارها و پروژه های این شرکت در سطوح مختلف ارائه گردیده است.

در این بسته ها بعنوان یکی از مدل های نوین سرمایه گذاری در شرکت امید جوانان، با توجه به برنامه و اولویت های شرکت، سرمایه جذب شده در راه اندازی یا توسعه یک شرکت یا پروژه خاص اقتصادی که دارای برنامه های مشخص استراتژیک، حقوقی، مالی و برندینگ می باشد و ترجیحا در حوزه تخصص سرمایه گذار خواهد بود هزینه شده و سرمایه گذار بعنوان شریک شرکت امید جوانان صاحب درصد مشخصی از سهام شرکت یا پروژه ای می شود که بواسطه برنامه های 5 گانه  شرکت امید جوانان طی 4 سال به رشد و سود مشخصی خواهد رسید.

 

دو مورد از مهمترین مزایای این مدل : 

1- امکان دعوت به همکاری سرمایه گذار محترم

در مواردی که سرمایه گذار محترم تخصص یا توانمندی مشخصی در حوزه پروژه یا شرکت مشترک داشته باشند و در صورت صلاحدید و تمایل طرفین، امکان دعوت به همکاری در پروژه یا شرکت مشترک و کسب درآمدهای جدید نیز  وجود خواهد داشت.

2- امکان سرمایه گذاری بصورت غیر نقدی

در مواردی که سرمایه گذار تمایل به سرمایه گذاری از طریق آورده غیر نقدی نظیر شرکت، ملک، پروژه، اراضی قابل اجرای طرح و غیره داشته باشد، پس از بررسی‌های لازم و در صورت حصول اطمینان از امکان ایجاد نرخ بازدهی مندرج در هر سطح، سرمایه‌ گذار میزان مشخصی از آورده خود را به شرکت امید جوانان واگذار و شرکت امید جوانان متعهد می‌شود طی چهار سال با اجرای برنامه‌های جامع خود در شرکت یا پروژه مورد نظر، نرخ بازدهی پیش بینی شده در هر سطح را محقق سازد. 

 

3- بسته های ترکیبی 

شرکت امید جوانان در ادامه مدل‌های نوین سرمایه گذاری خود، به منظور رشد چشمگیر نرخ بازدهی سرمایه گذاری، بسته های ترکیبی سرمایه گذاری ارزنده‌ای را نیز طراحی کرده که ترکیبی است از بسته کسب و کار و بسته سهام در هر سطح.

در این حالت سرمایه گذار علاوه بر تمام مزایای بسته‌ کسب و کار، یک بسته سهام شرکت مادر یعنی شرکت امید جوانان را نیز دریافت می کند تا هم از مزایای بسته های کسب و کار بهره مند شده و هم بواسطه سهام شرکت امید جوانان بعنوان شرکت بالادستی، در رشد و سود سایر پروژه ها و شرکت های تابعه شرکت امید جوانان نیز سهیم گردد و بدین ترتیب سرمایه گذاری بسیار ارزنده تری انجام و نرخ بادهی بسیار بالاتری دریافت نماید.

ما با تکیه بر توانمندیهای خود در حال تغییر روایت بازار هستیـم

آیا شما هم میخواهید در این مسیر سهمی ارزنده داشته باشید ؟! 

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.