معاونت استراتژیک ( شرکت آتیه راهبرد کارا ) :

 

شرکت آتیه راهبرد کارا ( پویاسازان فضا شیراز سابق ) با هدف فعالیت در عرصه ­های مختلف کسب­ و­  کار و استراتژیک در اداره ثبت شرکت­ ها و مؤسسات غیر تجاری شیراز با شماره 52120 به ثبت رسید و عملا فعالیت­ های خود را  با ورود به ساختار شرکت توسعه ورزش امید جوانان با بیش از 20 شریک تجاری و شرکت تابعه ، به منظور برنامه­ ریزی و اجرای طرح ­های برنامه ­ریزی شده و ارزیابی و اجرای طرح های متناسب با پروژه­ ها به عنوان معاونت استراتژیک آغاز کرده است .

شرکت امید جوانان با انجام فعالیت های اقتصادی در مجموعه های مختلف خود و با اعمال مدیریت ، هدایت و رهبری ، تعیین  راهبرد { با همکاری شرکت آتیه راهبرد } و ارائه خدمات { خدمات حقوقی ( با همکاری موسسه زیتون ) ، خدمات مالی ( شرکت همپا ) و خدمات مدیریتی و... } منجر به این شده که پروژه های اقتصادی خرد و کلان و شرکت ها و واحدهای زیر مجموعه آنها راس امور این شرکت قرار گیرد به همین دلیل پروژه های مختلف { از قبیل شرکت ها ، کارخانجات ، کمپانی ها ، معادن  مختلف } جهت تسهیل تامین سرمایه برای فعالیت های اقتصادی و یا تسهیل در اصلاح ساختار و یا تسهیل در برطرف کردن مشکلات حقوقی و یا تسهیل در امور بازرگانی به منظور افزایش بازدهی و بهره وری به این هلدینگ مراجه کنند .

و اتیه راهبرد کارا فعالیت های خود را با ورود به ساختار شرکت توسعه ورزش امید جوانان به منظور پیاده سازی و مدیریت طرح ها و پروژه های اقتصادی این شرکت به عنوان معاونت استراتژیک آغاز به فعالیت کرد .

هدف از فعالیت ، ارائه اکشن پلن و بیزینس پلن تضمینی به بنگاه های اقتصادی و شرکت های بازرگانی و کمپانی های تولیدی جهت توسعه کسب و کارها میباشد . 

 

ماموریت :

اتیه راهبرد کارا ( در قالب معاونت استراتژیک هلدینگ امید جوانان ) ماموریت دارد با هدف اثربخشی در پیاده­ سازی سیستم ­های مدیریتی و یکپارچه­ سازی و بهینه­ سازی استاندارهای بین ­المللی ، تحلیل اقتصادی ، تحلیل ساختاری ، ارائه بیزینس پلن ، ارائه طرح توجیهی ، عارضه­ یابی ، بررسی ایده‌ها و طرح‌های اقتصادی ، تدوین و اجرای طرح ­های کسب ­و ­کار با هدف جذب سرمایه و بهره­ وری و ایجاد سود ، بودجه ­بندی منابع مالی و تحلیل اقتصادی مدیریت تولید ، تحلیل داده ­ها و تنظیم پروپوزال ، شبکه سازی ، عارضه ­یابی سازمانی ، بررسی مشکلات و بهبود عملکرد سازمانی ، بررسی ایده و طرح ­ها جهت توسعه کسب­ و ­کار را تسهیل نماید .

 

موضوع فعالیت : 

 کلیه خدمات مدیریت استراتژیک پروژه اعم از مدیریت زمان ، مدیریت ریسک ، مدیریت کیفیت ، مدیریت پیمان ، مدیریت ارتباطات ، ذینفعان ، مدیریت و برنامه ریزی مدل های کسب و کار ، تدوین طرح توجیهی دارای مطالعات امکان سنجی فنی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها باز مهندسی ، برنامه عملیاتی ، برنامه کسب و کار ، پروپوزال نویسی ، تحلیل داده ، مدیریت دانش ، خط مشی و استراتژِی ، تحقیق و توسعه ، راه اندازی سیستم های مدیریتی و داشبورد مدیریتی ، مدیریت اداری شامل مدیریت منابع انسانی ، رفتار سازمانی و روانشناسی سازمانی ، بهبود کاربرد مدیریت پروژه از طریق وضع و اصلاح روش ها مطابق استاندارد های ملی و بین المللی ، عارضه یابی در سازمان ها بر اساس مدل تعالی (BSC) و EFQM ، آراستگی سازمانی ، ارائه خدمات مشاوره ای فنی ، مدیریتی در کلیه بخش های صنعتی و تولیدی ، مشاوره ای در زمینه مدیریت منابع انسانی ، در امر مطالعه ،  کسب و کار و استراتژی ، بررسی مسائل طرح های اقتصادی و بازار ، بررسی و برنامه ریزی و بودجه بندی ، تدوین راهبردهای عملیاتی و بررسی عملکرد سازمانی .

 

چارت سازمانی :

 

 

 

 

حوزه فعالیت اصلی عبارت است از :

  • مشارکت ( حقوقی و مدنی ) با سازمانها ، موسسات و شرکت های اقتصادی در طرح ها و پروژه اقتصاد کلان کشوری .
  • مشارکت در تشکیل انواع شرکت ها و موسسات به منظور استفاده از توانمندی های مجموعه امید جوانان در مدیریت ، اجرا ، پیاده سازی ، تامین سرمایه  طرح ها و پروژه ها .
  • تهیه بیرینس پلن جهت تامین مالی برای طرح ها و پروژه های اقتصادی خرد و کلانِ  شرکت ها ، کمپانی ها و معادن  به منظور افزایش بازدهی و بهره وری .
  • انجام کلیه خدمات مشاوره ای و تهیه اکشن پلن ، بیزینس پلن ( تضمینی ) برای بنگاه های اقتصادی شرکت های تجاری و بازرگانی و همچنین کمپانی های تولیدی .

حوزه فعالیت فرعی عبارت است از :

  • كمك به شركت‌ها جهت صدور ، تأييد و قبول ضمانت‌نامه واحد اموزش
  • انجام مطالعات لازم در زمینه روش های نوین آموزش کارکنان در راستای اهداف استراتژیک
  • مطالعه وبررسی روش های تامین منابع و ارتقای بهره وری در زمینه انجام آموزش های مورد نیاز کارکنان
  • واحد کنترل و نظارت : نظارت بر نحوه ی انجام کار های کلی
  • واحد طرح و برنامه : برنامه ریزی در مورد پروژه ها

​نام مدیر عامل شرکت : 

درصد مشارکت با هلدینگ امید جوانان : %42

شماره تماس :

ادرس ایمیل :

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک الف ، طبقه 1 ، واحد A24

تلفن :      07137391496                 

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

هلدینگ امید جوانان با شماره ثبت 40960 عمده فعالیت‌های خود را با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص به صورت ساختار محور و پروژه محور آغاز نموده است. با توجه به وضعیت صنعت تولیدی و گردشگری و حجم پروژه های نیمه اتمام، این شرکت بر آن شد تا با یک تیم مدیریتی حرفه ای تمرکز خود را بر ارائه خدمات حقوقی، مالی، طرح و برنامه ، تبليغات و بازاریابی و ورود به پروژه های بزرگ ( از ایده تا اجرا) با استفاده از متدهاى روز و دانش فنی و تخصصی قرار دهد، همچنین با همراهی شرکتها جهت ورود به بازار سرمایه، گامی موثر در تحول اقتصاد کشور داشته باشد.