جانمایی پنج شهر پایدار شرکت امیدجوانان


: 205

بررسی و شناسایی موقعیت‌های کلان اقتصادی در حوزه پیشرفت پایدار استعدادهای سرزمینی که مورد تاکید سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که توسط مقام معظم رهبری بعنوان یک سند بالا دستی در سطح کشور ابلاغ گردیده، از اهداف اصلی و کلان شرکت امیدجوانان است.

 

جانمایی پنج شهر پایدار شرکت امیدجوانان 

 

استان پهناور فارس و خصوصا کلانشهر زیبای شیراز بدلیل برخورداری از ظرفیت‌های خاص جغرافیایی، آب و هوایی، فرهنگی، تاریخی و قومیتی جزو بهترین استان‌های کشور برای اجرای طرح‌ پربازده شهرهای تخصصی پایدار می‌باشد. از اینرو شرکت امیدجوانان اجرای بخشی از طرح کلان مجموعه شهرهای پایدار و نیز تحقق بیانیه چشم انداز ارزشمند خود که با طراحی و احداث آرمان شهرهای مورد نظر محقق می‌شود، اقدام به بررسی و شناسایی پنج موقعیت‌ جغرافیایی مستعد در اطراف شیراز برای طراحی و اجرای فرصت‌های پربازده اقتصادی در قالب شهرهای تخصصی مختلف با رعایت تمام اصول فنی و مهندسی پایداری نموده که از مجموع این 5 طرح، مطالعات و طراحی اولین شهر گردشگری ورزشی پایدار کشور  در سال 96 تکمیل و آماده اجرا گردیده.

جزئیات بیشتری از این شهر را می توانید در مقاله معرفی اولین شهر گردشگری ورزشی ایران به مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است بررسی و شناسایی موقعیت‌های کلان اقتصادی در حوزه پیشرفت پایدار استعدادهای سرزمینی که مورد تاکید سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که توسط مقام معظم رهبری بعنوان یک سند بالا دستی در سطح کشور ابلاغ گردیده، از اهداف اصلی و کلان شرکت امیدجوانان است.

 

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک A ، طبقه 1 ، واحد A20

تلفن :      1101 333 0902                

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

در صورتیکه به اطلاعات بیشتری درباره مجموعه امیدجوانان، خدمات و یا سرمایه گذاری

نیاز دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند.