مقدمه :

محیط ­زیست جلوه ­ای است از پهن دشت بزرگ آفرینش که خداوند سبحان آن را با قدرت شگرف خود برای استفاده و بهره ­برداری صحیح بشر ساخته و در دسترس او قرار داده و شاید آن را وسیله ­ای جهت بقای نسل بشر قرار داده در حالی که انسان به واسطه چالش­ های متعدد زیست ­محیطی که ناخواسته با آن­ ها دست به گریبان شده مقدمات نابودی آن را به سرعت فراهم ساخته و با توجه به این که سرنوشت انسان به سرنوشت محیط زیست پیرامون آن گره خورده ، اگر برای جلوگیری از این روند مخرب ، چاره ­ای مؤثر اندیشیده نشود ، نابودی نوع بشر قبل از نابودی محیط ­زیست پیرامون آن ، امری بدیهی و واضح می ­باشد و از آنجایی که شهرها ، به عنوان نمود زندگی بشری ، بیشترین تاثیرگذاری را در این رابطه دارند باید به شهر و شهروندان آن نگاه ویژه ­ای داشت .

شهر ، نه تنها برای یک فرد ، بلکه برای شمار بسیاری از استفاده کنندگان آن ساخته می ­شود . کسانی که متعلق به محیط­ ها ، رفتارها ، اشتغال و طبقات اجتماعی بسیار متفاوت هست . به همین دلیل است که شهرساز باید شهری را جستجو و خلق کند که بتواند خواسته ­ها و نیازها و تصورات ذهنی شهروندانش را پاسخ دهد در حالی که شهرهای کنونی ، به خصوص کلان شهرها و شهرهای بزرگ ، امروزه به محل ­هایي ناامن ، زشت ، ناسالم ، شلوغ ، پر سروصدا ، فاقد روح ، خشن و … تبدیل گشته و در بسیاری از موارد این مسئله حالت بحرانی پیدا کرده است و پر واضح است که برای زندگی کردن در چنین محیط ­هایی باید تدابیر و برنامه ­های خاصی را برای بهبود و ارتقا کیفیت کارکردی ، کالبدی ، اجتماعی را مد نظر قرار داد .

از این رو شرکت توسعه ورزش امیدجوانان با شناسایی فرصت ­های ارزنده سرمایه­ گذاری در پاسخ به حل معضلات فوق خصوصا سلامت جسم و روان شهروندان با ایده ساخت اولین روستا شهر مدرن ، سالم و هوشمند با رویکرد توسعه پایدار از سال 1393 اقدام به طراحی و برنامه­ ریزی نموده است .

 

 

شرکت توسعه ورزش امیدجوانان با هدف ساخت اولین روستا شهر هوشمند و سالم ایران در تمام ابعاد با رویکرد توسعه پایدار در زمینی به مساحت 3500 هکتار با قابلیت توسعه تا 8500 هکتار واقع در منطقه‌ای استراتژیک به لحاظ زیرساخت‌ های ارتباطی ، تاریخی ، منابع طبیعی ، گردشگری ، اقتصادی و اجتماعی در سال 1393 با سرمایه اولیه 10 میلیون ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری شیراز با شماره 40960 ثبت و تا سال 1402 توانست رشد 8500 برابری را طی 9 سال تجربه و ارزش خود را به 8500 میلیارد ریال رساند . 

 این شرکت جهت برنامه ریزی ، طراحی و ساخت آرمان شهر مورد نظر خود که با شناخت کامل و جامع دو پدیده محیط و انسان ، امکان پاسخ به تمام نیازهای جسمی و ذهنی انسان را داشته باشد (به عنوان مهمترین کاربر امکانات و فضاهای شهری) در راستای گسترش ساختار و تکمیل تیم خود ، با شناسایی تخصص‌های مورد نیاز ، اقدام به همکاری و شراکت با شرکت های فعال و منتخب در سه سطح معاونت ، میانی و اقماری در ابعاد و پروژه‌های مختلف در قالب یک هلدینگ شهرساز نمود .

حوزه ­های تخصصی شناسایی شده در این راستا عبارتند از :

  • استراتژیک
  • حقوقی
  • مالی
  • برندینگ
  • اقتصادی – بازرگانی
  • فنی زیر بنایی
  • ورزشی
  • سلامت
  • گردشگری

- شرکت امید جوانان از طریق ارائه خدمات EPCF ، مشارکت ، BOT ، حل بحران کارخانه جات یا تامین مالی  و مشارکت در پروژه ها و مجموعه های سودآور و زودبازده ، ارزش سرمایه ی شرکت که متشکل از دارایی سرمایه گذاران است ، را چندین برابر می نماید .

پروژه های بزرگ دارای سود کلان اقتصادی ، طرح های توریستی ،تولیدی ، کارخانه جات ، با دریافت خدمات مشاوره ای امید جوانان ، متشکل از تیم حقوقی ، تیم کسب و کار ، مالی و بازرگانی و تیم فروش و بازاریابی ، علاوه بر حل بحران ، با توسعه ی تولید ، از مدیریت یکپارچه و بازار باثبات داخلی و خارجی بهره مند خواهند گردید .

در تماس باشید

آدرس :   مجتمع بین الحرمین ، بلوک الف ، طبقه 1 ، واحد A24

تلفن :      07137391496                 

ایمیل:     info@omidjavanan.com

شرکت امید جوانان

هلدینگ امید جوانان با شماره ثبت 40960 عمده فعالیت‌های خود را با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص به صورت ساختار محور و پروژه محور آغاز نموده است. با توجه به وضعیت صنعت تولیدی و گردشگری و حجم پروژه های نیمه اتمام، این شرکت بر آن شد تا با یک تیم مدیریتی حرفه ای تمرکز خود را بر ارائه خدمات حقوقی، مالی، طرح و برنامه ، تبليغات و بازاریابی و ورود به پروژه های بزرگ ( از ایده تا اجرا) با استفاده از متدهاى روز و دانش فنی و تخصصی قرار دهد، همچنین با همراهی شرکتها جهت ورود به بازار سرمایه، گامی موثر در تحول اقتصاد کشور داشته باشد.